Raft cornier cu șuruburi
Caracteristici raft:
- Culoare: Gri RAL 7038
- Material: Tablă de oțel
- Rezistență: 100-200kg/poliță
Componente necesare pentru un raft:
- 4 picioare cornier
- 4 suporți plastic pentru picioare
- Nr de polițe (câte polițe sunt necesare)
- 8 șuruburi/ poliță
Înălțimi picioare (mm):
1500 | 2000 | 2500 | 3000 |
Dimensiuni polițe (mm):
800x300 | 800x400 | 800x500 | 800x600 |
1000x300 | 1000x400 | 1000x500 | 1000x600 |
1200x300 | 1200x400 | 1200x500 | 1200x600 |
Rafturile Cornier sunt destinate arhivării documentelor și depozitării produselor. Sistemul este unul economic, componibil, care poate fi configurat în funcție de spațiu și portanță.
Rafturile Cornier sunt realizate integral pe linii continue de profilare utilizând tablă de oțel laminată la rece de calitate DC01 conform normei EN 10130.
Vopsirea este executată cu pulberi epoxidice termo întăritoare la 200º în cuptor, după un tratament de fosfodegresare. Acest proces este realizat conform normei UNI EN ISO 12944-5, care prevede protecţia împotriva coroziunii a structurilor de oţel, oferind rezistență la zgârieturi, impact și agenți chimici.
Stâlpii rafturilor au profilul secțiunii transversale în forma literei „L” cu dimensiunea de 35x35 mm sau 55x35 mm. Fiecare stâlp este prevăzut cu o talpă pvc pentru protecție împotriva agenților chimici și pentru protecția parchetului.
Politele rafturilor Cornier sunt realizate din tablă lisă, structura fiind îmbunătățită cu ajutorul aplicării bordurilor în Z pe laturile longitudinale. Aplicarea acestor îndoituri tehnice cresc portanța până la 200kg per poliță, respectând toate normele UNI 8600, UNI 8601 și UNI 8603 privind siguranța. Polițete sunt reglabile pe înălțime, din 50 în 50 mm.
Montajul rafturilor Cornier se realizează cu ușurință datorită șuruburilor cu piuliță. Pentru prinderea unei polițe se folosesc 8 șuruburi, iar numărul polițelor diferă în funcție de înălțimea stâlpilor și scopul utilizării rafturilor.
Ajută-ne să îți facem o ofertă corectă, răspundem în 30 de minute, în intervalul orar 08:00-16:30, de luni până vineri.
1. Completați formularul de mai jos.
2. Veți fi contactat de unul dintre colegii noștri în maxim 30 de minute.
3. Veți stabili împreună condițiile comerciale.
4. Oferta finală va fi trimisă pe adresa de email menționată.
Ce spun clienții noştri:
Produse de calitate si profesionalism desăvârșit. Avem deja birourile electrice de aproape un an de zile si ne gandim sa mai achizitionam altele. Ma bucur ca am putut colabora si vom colabora si pe viitor. Nota 10 pentru colaborare. Bianca a fost foarte de treabă si ne-a dat mai multe variante inainte sa alegem birourile duale cu reglare electrica. Birourile vin cu instrucțiuni clare de utilizare si montare
Alexandru Mihaila
Country Manager
SC UKR Logistics SRL