Birou cu înălțime reglabilă electric, Viva Upgrade 2.0, Dual Motor
Cod Produs: 20.11.43
2274 lei
* Notă - Prețul nu conține TVA (19%).
* Transport GRATUIT în principalele orașe din țară.
Caracteristici birou reglabil Viva Upgrade 2.0:
- Structură metalică din oțel cu picioare rectangulare în 3 niveluri
- Panou de comandă digital cu 8 poziții de memorare a înălțimii
- 2 porturi (un port USB-C și un port USB-A)
- Bluetooth
- Două motoare electrice silențioase
- Operare silențioasă < 50dB
- Sistem anti-coliziune t-touch integrat (dacă întâlnește un obstacol, sistemul îl va detecta, biroul se va opri și va reveni 2 cm)
- Tensiune de intrare: 100 - 240 VAC.
- Viteză de ridicare/coborâre: 38mm/s
- Înălțime reglabilă: 625 - 1275 mm
- Traversă reglabilă: 1080 - 1800 mm
- Capacitate portantă: 120 kg.
- Funcție ”Child Lock”
- Reminder pentru schimbarea poziției
- Culori cadru: Gri RAL9006, Alb RAL 9010 și Negru RAL 9005
- Blat realizat din PAL melaminat cu grosimea de 25 mm
- Dimensiune blat: 1600x800x25 mm
- Culoare blat: Alb Premium
- Garanție: 5 ani
Birou reglabil electric cu structură rezistentă și design simplist
Structura biroului reglabil pe înălțime Viva Upgrade 2.0 este realizată din oțel de calitate de 3 mm grosime. Vopsirea este realizată în câmp electrostatic, cadrele fiind disponibile în 3 culori: Gri RAL9006, Alb RAL 9010 și Negru RAL 9005 cu finisaje fine.
Picioarele au profil dreptunghiular de 80x50 mm și sunt construite în 3 niveluri, ceea ce permite o operare a biroului Viva Upgrade la o înălțime mai mare decât modelele cu două niveluri. Înălțimea minimă a biroului reglabil este de 625 mm iar cea maximă este de 1275 mm. Mai mult decât atât acesta permite o capacitate de încărcare de până la 120 kg, atât în poziție statică cât și în mișcare.
Poziționarea traversei sub blat îi oferă acestui birou reglabil un aspect estetic, simplist și facilitează accesul scaunelor. Dimensiunile sunt ușor adaptabile nu doar anatomiei utilizatorului, cât și necesităților, în funcție de ambient și spațiul disponibil. Cadrul a fost proiectat să funcționeze cu cele mai uzuale tipuri și dimensiuni de blaturi. Se pot reutiliza chiar și blaturile de la birourile vechi. Reglarea traversei permite utilizarea unui blat cu lungimea cuprinsă între 1200 și 2000mm. Talpa superioară de 600mm permite folosirea unui blat cu lățimea cuprinsă între 650 și 800mm.
Tehnologie inovativă – operare silențioasă și rapidă
Biroul Viva Upgrade 2.0 este acționat electric de două motoare silențioase. Transformatorul a fost proiectat special pentru biroul cu 2 motoare având sistemul anti-coliziune integrat.
Operarea biroului se face cu ajutorul unui panou de control cu ecran LCD de înaltă rezoluție și LED-uri încorporate. Pe lângă butoanele de operare a biroului sus-jos, acest birou reglabil are și funcția de memorare a înălțimii, reminder pentru schimbarea poziției, 2 porturi (un port USB-C și un port USB-A) și Bluetooth. Astfel îți poți salva înălțimea potrivită la care vrei să lucrezi din picioare și cea la care lucrezi de pe scaun. Tot cu ajutorul panoului de control, înălțimea biroului poate fi resetată atunci când este cazul, urmând instrucțiunile de utilizare.
De asemenea, prin intermediul funcției ”Child Lock”, biroul asigură o utilizare sigură și fără griji în jurul copiilor.
Cu ajutorul celor două motoare, se obține o viteză de operare de 38mm/s, mai mare decât viteza modelelor cu un singur motor. Modelul poate fi ușor integrat în spațiile de tip open space, deoarece nivelul de zgomot este mai mic de 50dB.
Birou reglabil cu sistem anti-coliziune pentru siguranță și prevenție
Sistemul anti-coliziune detectează obstacolele în timpul operării și se oprește imediat după atingerea acestora. Biroul reglabil revine 2 cm, evitând astfel posibile accidentări sau deteriorări. Sistemul anti-coliziune al biroului reglabil Viva Upgrade, cu ajutorul unui senzor integrat detectează atât obstacolele de sub birou cât și deasupra. Sistemul este integrat în interiorul transformatorului și nu este vizibil, fiind foarte sensibil și receptiv.
Ajută-ne să îți facem o ofertă corectă, răspundem în 30 de minute, în intervalul orar 08:00-16:30, de luni până vineri.
1. Completați formularul de mai jos.
2. Veți fi contactat de unul dintre colegii noștri în maxim 30 de minute.
3. Veți stabili împreună condițiile comerciale.
4. Oferta finală va fi trimisă pe adresa de email menționată.
Ce spun clienții noştri:
Am ales firma Viva Facilities pentru achizitia de dulap vestiar metalic datorita calitatii materialului si a vopselei. Beneficiem de aceste vestiare metalice din anul 2018 si sunt ca si noi, ele fiind utilizate zilnic. Datorita personalului de la Viva Facilities, am avut/avem o colaborare foarte buna, sunt maleabili si foarte devotati clientilor. Raspunsurile la cererile de oferte nu au durat mai mult de 30 minute.
Ifrim Pansica
Reprezentant achizitii
Grupul de Firme Tce 3 Brazi SA