VivaFacilities

Intrebari frecvente

VivaFacilities


  1. De ce nu sunt afișate prețurile produselor?

Site-ul www.vivafacilities.ro nu este un magazine online. Prețurile diferă în funcție de mai mulți factori: cantitatea comandată, localitatea unde trebuie livrate, condițiile de  plată, istoric client etc.

  1. Realizati produse non-standard pe comanda?

În afara produselor de serie prezentate pe site, pentru anumite proiecte se pot realiza produse non-standard. Pentru produsele personalizate se cere o cantitate minima, ce diferă de la un produs la altul și presupune un termen de realizare mai mare.

  1. Cum comand?

Comanda se poate realiza pe email luând legătura cu unul din reprezentanții noștri de vânzări și în urma unei oferte primite de la acesta.

  1. Unde pot vedea produsele fizic?

Produsele se pot vedea la punctul de lucru VIVA FACILITIES, Calea Martirilor 158-160, Timișoara. Nu toate produsele prezente pe site sunt în stoc permanent, unele fiind produse și livrate doar la comanda. Vă rugăm să ne contactați pentru a verifica disponibilitatea stocurilor pentru produsele selectate.

  1. Realizați randări și optimizări de spațiu?

Pentru amenajarea arhivelor și a mobilării depozitelor cu rafturi, în urma măsurătorilor, realizăm proiectarea pentru utilizarea cât mai eficientă a spațiilor.

  1. Livrați în toată țara și în afara țării?

Produsele VIVA FACILITIES sunt livrate în toata țara cu ajutorul flotei proprii, a transportatorilor și a curierilor, în funcție de natura produselor comandate. De asemenea livrăm frecvent extern în Ungaria, Germania, Luxemburg, Macedonia, Belgia etc.

  1. Ce trebuie sa știu despre livrarea comenzii?

Produsele ce nu sunt în stoc permanent au diferite termene de producție, între 1-8 săptămâni. Termenul de livrare se calculează din momentul acceptarii ofertei și a plății avansului și este trecut în oferta primită de la unul din reprezentanții de vânzări.

Vă rugăm să verificați integritatea produselor la livrare, să vă asigurați că nu există lovituri sau zgârieturi datorate transportului. Reclamațiile ulterioare nu pot fi acceptate.

  1. Nu am primit certificatul de garanție sau certificatul de conformitate.Cum procedez?

Garanția se acordă în baza facturii fiscal.În cazul în care doriți emiterea certificatul de garanție sau de conformitate în format separat, vă rugăm să solicitați la adresa de email contabilitate@vivafacilities.ro.

  1. Nu am primit factura. Ce fac?

Factura se trimite fizic odată cu livrarea produselor și pe email. În cazul în care nu o aveți, din anumite motive, puteți solicita o copie la adresa de email office@vivafacilities.ro.

  1. Produsul s-a defectat. Cum beneficiez de garantie?

Garanția se acordă în baza facturii fiscale. Vă rugăm luați legătura cu reprezentantul de vânzări care v-a consiliat în procesul de achiziție pentru a soluționa problema.

  1. Cum pot verifica stocul?

Disponibilitatea unui produs poate fi verificată luând legătura cu un reprezentant de vânzări la numărul de telefon afișat pe site sau completând formularul din dreptul produsului selectat. Astfel vom putea să vă oferim un termen aproximativ de livrare sau vă putem consilia în alegerea unui produs asemănător/înlocuitor.

  1. De ce unele categorii de produse nu sunt în stoc?

Unele categorii sau game de produse, ce nu au o viteza de rotație mare a stocului se produc doar la comandă. Portofoliul VIVA Facilities conține peste 1000 produse diferite și nu există posibilitatea de a ține în stoc permanent toate produsele.

  1.  Beneficiez de discount pentru comanda mea dacă achiziționez o cantitate mai mare de produse?

Prețurile se calculează în funcție de locația de livrare, condițiile de plată, cantitate, istoric client etc. Pentru cantități mai mari se pot acorda anumite discounturi.

  1. Ce metode de plată sunt acceptate?

Condițiile de plată sunt trecute în oferta primită de la unul din reprezentantii nostrii de vanzare. Pentru persoane fizice plata se face în avans sau la livrare cu ramburs.

În cazul persoanelor juridice, în  funcție de istoricul avut cu clientul, plata se poate face în avans 100%, cu avans parțial și restul la un anumit termen negociat cu un instrument de plata, sau la termen cu OP.

  1. Putem cumpara prin SEAP?

VIVA FACILITIES este înregistrată pe platforma SEAP/SICAP. În situația în care dorește postarea anumitor produse pe SEAP, va rugăm să ne contactați.

  1. Cum mă pot abona/dezabona de la Newsletter?

Pentru abonarea la newsletter trebuie să accesezi secțiunea Newsletter în site-ul www.vivafacilities.ro și să completezi cu o adresa de email validă.

Pentru dezabonare poți folosi link-ul aferent dezabonării ce se regăsește în toate Newsletterele Viva Facilities.

  1. Dacă nu găsim pe site un produs de care avem nevoie, se poate aduce la comanda?

De-a lungul anilor Viva Facilities a dezvoltat relații foarte puternice cu furnizorii (producători, distribuitori și importatori) fapt ce ne permite să putem furniza aproape orice produs din domeniul nostru de lucru.


Ce spun clienții noştri:

Produse de calitate si profesionalism desăvârșit. Avem deja birourile electrice de aproape un an de zile si ne gandim sa mai achizitionam altele. Ma bucur ca am putut colabora si vom colabora si pe viitor. Nota 10 pentru colaborare. Bianca a fost foarte de treabă si ne-a dat mai multe variante inainte sa alegem birourile duale cu reglare electrica. Birourile vin cu instrucțiuni clare de utilizare si montare

Alexandru Mihaila

Country Manager


SC UKR Logistics SRL

Abonează-te la newsletter-ul VIVA FACILITIES, și fii la curent cu ultimele noutăți și oferte speciale

Sunt de acord cu Termeni și condiții