VivaFacilities


Scaun de birou directorial 30.11.51, mecanism multiblock, spatar si sezut poliuretan, brate otel tapitate
Scaun de birou directorial 30.11.51, mecanism multiblock, spatar si sezut poliuretan, brate otel tapitate

Scaun de birou directorial 30.11.51, mecanism multiblock, spatar si sezut poliuretan, brate otel tapitate

Cod Produs: 30.11.51

CARACTERISTICI:

  • Mecanism multiblock
  • Spătar și șezut poliuretan
  • Brațe oțel cromat tapițate
  • Role din polipropilenă
  • Bază tip stea din oțel cromat
  • Greutate portantă: 120 kg

DIMENSIUNI:

  • Înălțime scaun: 120-127 cm
  • Adâncime șezut: 52 cm
  • Înălțime șezut: 53-60 cm
  • Înălțime spătar: 75 cm
  • Lățime scaun: 65 cm
  • Lățime șezut: 54 cm
  • Diametru bază: 69 cm
  • Lățime spătar: 54 cm

Un scaun ergonomic este proiectat pentru a fi confortabil și eficient pentru sarcinile pe care o persoană le poate îndeplini în timp ce este așezată. Mulți oameni aleg scaunele ergonomice pentru spațiile de birou în care sunt nevoiți să stea pentru perioade lungi de timp. Scaunul directorial 30.11.51 se potrivește unei game largi de utilizatori, deoarece poate fi configurat după anatomia fiecăruia, reglând înălțimea și spătarul.

Modelul este prevăzut cu brațe fixe realizate din lemn. Culoarea lemnului este disponibilă pe următoarele nuanțe: fag, cireș, nuc, mahon, wenge.

Scaunul 30.11.51 utilizează un mecanism ergonomic cu balans și TILT. Funcțiile acestui mecanism presupun:

  • reglarea înălțimii șezutului 
  • posibilitatea de a balansa scaunul
  • înclinare la 120°

Șezutul și spătarul scaunului se pot tapița cu diverse tipuri de materiale textile (stofă, eco piele, piele integrală). Modelul standard al acestui scaun ergonomic este prevăzut cu o bază din oțel cu acoperitoare din lemn (diametru 690mm), având forma de stea cu 5 colțuri și este dotat cu role fabricate din nylon (diametru 50mm).

Se rotește la 360° și poate susține o greutate recomandată de 120 Kg.


Cum comand?

Ajută-ne să îți facem o ofertă corectă, răspundem în 30 de minute, în intervalul orar 08:00-16:30, de luni până vineri.

1. Completați formularul de mai jos.
2. Veți fi contactat de unul dintre colegii noștri în maxim 30 de minute.
3. Veți stabili împreună condițiile comerciale.
4. Oferta finală va fi trimisă pe adresa de email menționată.
Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.



Clienții au mai comandat:



Ce spun clienții noştri:

Produse de calitate si profesionalism desăvârșit. Avem deja birourile electrice de aproape un an de zile si ne gandim sa mai achizitionam altele. Ma bucur ca am putut colabora si vom colabora si pe viitor. Nota 10 pentru colaborare. Bianca a fost foarte de treabă si ne-a dat mai multe variante inainte sa alegem birourile duale cu reglare electrica. Birourile vin cu instrucțiuni clare de utilizare si montare

Alexandru Mihaila

Country Manager


SC UKR Logistics SRL

Abonează-te la newsletter-ul VIVA FACILITIES, și fii la curent cu ultimele noutăți și oferte speciale

Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.